Sál na lekce

Menší skupinové lekce probíhají v odděleném sálu, který vám kromě soukromí dodá i dostatečný prostor. Má rozlohu 130 m². Nabízíme okolo 15 druhů lekcí. Jejich aktuální seznam najdete v rozvrhu. Vybere si z nich každý – od cvičení pro maminky s hlídáním dětí přes TRX jógu, pilates až po kruhový trénink.


Lekce v sálu

Cross kids


Crostraining v modifikaci pro děti. Zaměřuje se na posílení celého těla pro podporu správného vývoje s prvky parkouru a street dance, aby to děti bavilo.

Jóga


Zklidněte tělo a mysl kombinací dechových cvičení a stabilizačních i posilovacích cviků a poloh. Vhodná při problémech se spánkem, bolestem zad a při potížích ze stresu.

Kruhový trénink


Vysoce intenzivní intervalové cvičení. Jedná se o komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního a silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá snižovat váhu.

Cvičení s hlídáním dětí


Cvičení pro pevný zadeček, úzký pas a atletickou postavu. Pro bezplatné využití služby hlídání dětí je nutná rezervace min. 1 den předem na e-mail: info@newpark.cz

HIIT


High intensity interval training – střídání vysoce intenzivních intervalů maximálního zatížení nad asi 80 % maximální tepové frekvence s úseky o nižší intenzitě.

Pilates


Zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Veškerý pohyb vychází ze stabilního středu do všech periferních částí těla.

Fit Aerobic


Jedná se o vysoce účinnou formu vytrvalostně silového aerobiku střední až vysoké intenzity zatížení. Tato lekce je zaměřená především na posílení dolních končetin a hýždí.

TRX jóga


TRX jóga spojuje cviky na protahování a posilování svalů. Vychází z funkčního tréninku –  cvičení s váhou vlastního těla. TRX jóga je skvělý způsob jak obohatit a ztížit svou TRX praxi a zvládnout i náročnější jógové ásany.

BodyForm


Spojuje aerobní aktivitu s posilováním. Základní pomůckou pro toto cvičení je váha vlastního těla, díky čemuž nedochází k přetížení kloubů nebo svalů.



Podívejte se, kde najdete sál na lekce


Začněte s námi cvičit

Vyberte si skupinovou lekci, která vás zajímá a rezervujte si termín. Přijímáme všechny benefity Active Pass, Edenred, Multisport, Sodexo, Benefit plus. Služby trenéra a nutriční poradenství objednávejte osobně nebo na info@newpark.cz a 607 025 595.

Máte dotaz? Chcete se objednat? Kontaktujte nás

Zásady zpracování osobních údajů

+420 607 025 595
info@newpark.cz
NewPark GYM
Heršpická 6, Brno